Een 9 voor DiaSana
Service en kwaliteit zijn twee van de drie kernwaarden van DiaSana. Wij vinden het erg belangrijk dat wij, vooral aan onze patiënten, de juiste service kunnen bieden. Daarbij moet in alles wat we doen de kwaliteit optimaal zijn en voorop staan. Zo ook de kwaliteit van onze dienstverlening.
Hoe komen we daar achter?
Wij meten twee keer per jaar de kwaliteit van onze dienstverlening door middel van een patiënttevredenheidsonderzoek. Iedereen die bij ons is geweest voor een onderzoek, ontvangt naderhand een uitnodiging om ons te beoordelen. Het gaat grotendeels over onze dienstverlening, maar ook over DiaSana in het algemeen.
Wij zijn graag open over de uitkomsten. Vandaar dat wij de resultaten graag met u delen:
- Het gros van de patiënten is erg tevreden over ons en geeft ons 9 van de 10 punten!
- Onze belofte is dat patiënten binnen één week bij ons terecht kunnen voor een onderzoek. Dit wordt bij 99% van onze patiënten waargemaakt. Bij een enkeling niet, omdat het bijvoorbeeld om een complexer onderzoek gaat.
- Bij 99% van alle patiënten slaagt het MRI-onderzoek.
- Bijna iedereen beveelt DiaSana aan bij bekenden. Hiervoor scoort DiaSana een 4.8 van de 5.
- We merken dat heel veel mensen DiaSana verwarren met ViaSana. Ook denken veel mensen dat we één organisatie zijn. We kunnen ons dat goed voorstellen, omdat de namen op elkaar lijken en omdat we onder één dak samenwerken. Toch zijn DiaSana en ViaSana twee verschillende organisaties.
Wij zijn erg trots op het resultaat van het onderzoek! Heeft u nou ook iets wat u aan ons kwijt wil m.b.t. uw ervaring met ons? Dan mag u altijd een mail sturen naar info@diasana.nl.