Neem contact met ons op!
Heeft u een vraag of opmerking, schroom dan niet contact met ons op te nemen. Wij zijn op werkdagen van 08:00-16:30 uur telefonisch bereikbaar. Stuurt u liever een e-mail, kan dat natuurlijk ook. Hiervoor kunt u onderstaand contactformulier invullen.
Uw mening geven?
Wilt u uw mening of ervaringen met ons delen? Dan ontvangen wij deze graag schriftelijk. Heeft u een verbetervoorstel of wilt u een klacht indienen? Gebruik hier dan ons verbeter-/klachtenformulier voor. Meer informatie vindt u op onze pagina ‘Geef uw mening‘.
Medisch inhoudelijke vragen
Voor medisch inhoudelijke vragen kunt u contact opnemen met uw aanvragend arts. Bij medische klachten naar aanleiding van het uitgevoerde onderzoek, kunt u tijdens kantooruren bij ons terecht. Buiten kantooruren kunt u het beste contact opnemen met de huisarts of huisartsenpost.
Bent u verhinderd?
Heeft u bij ons een afspraak, maar bent u om welke reden dan ook verhinderd? Geef dit dan voor 24 uur voor aanvang van uw afspraak telefonisch aan ons door. Houdt u zich hier niet aan, zijn wij genoodzaakt de gemaakte kosten bij u in rekening te brengen.
Gratis parkeren
Bij het gebouw bevinden zich een aantal (gratis) parkeerplaatsen. Mochten deze bezet zijn, kunt u in de parkeergarage aan de achterkant van DiaSana gratis parkeren. Hier is echter geen lift aanwezig. Bent u slecht ter been, raden wij u aan om u bij de ingang af te laten zetten.
Werken bij DiaSana
Lijkt het u leuk om onderdeel uit te maken van ons team? Bekijk dan eens wat de mogelijkheden zijn. Meer informatie vindt u op onze pagina ‘Werken bij DiaSana‘.
Wilt u een overzicht van onze meest voorkomende CT-onderzoeken?
Bekijk dan ons overzicht!